Guidewire Software to Announce Third Quarter Fiscal 2020 Financial Results on June 3, 2020

SAN MATEO, Calif., 20. Mai 2020

Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), provider of the industry platform Property & Casualty (P&C) insurers rely upon, today announced that it will release its financial results for the fiscal quarter ended April 30, 2020 after market close on Wednesday, June 3, 2020. On that day, management will hold a conference call and webcast at 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) to review and discuss the Company’s results for the third quarter fiscal 2020. A recorded version of this webcast will be available two hours after the call and accessible at http://ir.guidewire.com.

What:

Guidewire Software Third Quarter Fiscal 2020 Financial Results Conference Call

When:

Wednesday, June 3, 2020

Time:

2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET)

Live Call:

(877) 705-6003, Domestic

(201) 493-6725, International

Replay:

(844) 512-2921, Passcode 13704201, Domestic

(412) 317-6671, Passcode 13704201, International

Webcast:

http://ir.guidewire.com/ (live and replay)

The webcast will be archived on Guidewire’s website for a period of three months.

Guidewire ist die Plattform auf die Schaden- und Unfallversicherer setzen, um zu interagieren, zu innovieren und effizient zu wachsen. Wir kombinieren digitale Lösungen, Kernsysteme, Analytics und KI um unsere Plattform als Cloud-Service anzubieten. Mehr als 400 Versicherer weltweit Guidewire im Einsatz - von Start-ups bis hin zu den größten und komplexesten Unternehmen.

Weitere Informationen finden Sie auf www.guidewire.de und auf Twitter: @Guidewire_PandC.