Comunicado de prensa

Guidewire Software to Announce First Quarter Fiscal 2018 Financial Results on November 29, 2017

FOSTER CITY, Calif., 16 de noviembre de 2017

Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), a provider of software products to Property & Casualty insurers, today announced that it will release its first quarter fiscal 2018 results for the period ended October 31, 2017 after market close on Wednesday, November 29, 2017. On that day, management will hold a conference call and webcast at 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) to review and discuss the Company’s results for the first quarter. A recorded version of this webcast will be available two hours after the call and accessible at http://ir.guidewire.com.

What:     Guidewire Software First Quarter Fiscal 2018 Financial Results Conference Call

When:     Wednesday, November 29, 2017

Time:     2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET)

Live Call:     (800) 289-0438, Domestic

(323) 794-2423, International

Replay:     (844) 512-2921, Passcode 9517261, Domestic

(412) 317-6671, Passcode 9517261, International

Webcast:

http://ir.guidewire.com/ (live and replay)

The webcast will be archived on Guidewire’s website for a period of three months.

Acerca de Guidewire Software

Guidewire ofrece la plataforma en la que se basan las compañías de seguros generales para adaptarse y prosperar en un contexto de rápidos cambios. Proporcionamos software, servicios y un ecosistema de partners que permiten a nuestros clientes gestionar, diferenciar y hacer crecer su negocio. Tenemos el privilegio de prestar servicios a más de 350 compañías en 34 países. Para obtener más información, visite www.guidewire.es. Síganos en Twitter: @Guidewire_PandC.