Comunicado de prensa

Guidewire Software to Announce Third Quarter Fiscal 2019 Financial Results on June 4, 2019

FOSTER CITY, Calif., 21 de mayo de 2019

Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), provider of the industry platform Property & Casualty (P&C) insurers rely upon, today announced that it will release its financial results for the fiscal quarter ended April 30, 2019 after market close on Tuesday, June 4, 2019. On that day, management will hold a conference call and webcast at 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) to review and discuss the Company’s results for the third quarter fiscal 2019. A recorded version of this webcast will be available two hours after the call and accessible at http://ir.guidewire.com.

What:

Guidewire Software Third Quarter Fiscal 2019 Financial Results Conference Call

When:   Tuesday, June 4, 2019

Time:   2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET)

Live Call:   (800) 239-9838, Domestic

(323) 794-2551, International

Replay:   (844) 512-2921, Passcode 6008687, Domestic

(412) 317-6671, Passcode 6008687, International

Webcast:   http://ir.guidewire.com/ (live and replay)

The webcast will be archived on Guidewire’s website for a period of three months.

Sobre Guidewire

Guidewire es la plataforma en la que las compañías de seguros generales confían para comunicarse, innovar y crecer de manera efectiva. Combinamos digital, core, el análisis y la inteligencia artificial en nuestra plataforma como servicio en la nube. Más de 400 aseguradoras, desde nuevas empresas hasta las más grandes y complejas del mundo, funcionan con Guidewire.

Como socio de nuestros clientes, evolucionamos continuamente para garantizar su éxito. Estamos orgullosos de nuestro historial de implementación sin igual, con más de 1,000 proyectos completados con éxito, respaldados por el equipo de I + D más grande y el ecosistema de socios más amplio de la industria. Nuestro marketplace tiene cientos de aplicaciones que aceleran la integración, localización e innovación.

Para obtener más información, visite nuestro sitio web www.guidewire.fr. Síguenos en Twitter: @Guidewire_PandC

N.B .: para obtener más información sobre las marcas comerciales de Guidewire, visite: https://www.guidewire.com/legal-notices

Todos los productos mencionados en este comunicado son productos Guidewire.

Investor Relations Contact:
Garo Toomajanian