Guidewire Recognizes PwC as First Recipient of its PartnerConnect Cloud Specialization

SAN MATEO, 14 abril, 2020

Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), provider of the industry platform Property and Casualty (P&C) insurers rely upon, today announced that PwC, a Guidewire PartnerConnect Consulting Global Premier partner, is the first Consulting partner to achieve the Guidewire Cloud specialization. PwC has been awarded this specialization by demonstrating exemplary skills, knowledge and competency for its delivery of Guidewire Cloud deployments.

The achievement of specializations enables insurers to have more clarity and insight into which partners have proven capabilities and expertise globally or regionally. In addition, partners with specializations can better promote their capabilities across Guidewire products and solutions.

“We are excited to recognize PwC as the first of our partners to achieve the Guidewire Cloud specialization, earned by their commitment to providing high levels of quality service through their proven cloud solutions expertise,” said Priscilla Hung, chief operating officer, Guidewire Software. “Guidewire Cloud, our scalable cloud service, is the optimal way for insurers to experience the full power of Guidewire InsurancePlatform, and we look forward to continuing to work with them in supporting our mutual insurance customers on their cloud journeys.”

Please find more information about specializations on the Guidewire website here.

Sobre Guidewire

Guidewire es la plataforma en la que las compañías de seguros generales confían para comunicarse, innovar y crecer de manera efectiva. Combinamos digital, core, el análisis y la inteligencia artificial en nuestra plataforma como servicio en la nube. Más de 400 aseguradoras, desde nuevas empresas hasta las más grandes y complejas del mundo, funcionan con Guidewire.

Como socio de nuestros clientes, evolucionamos continuamente para garantizar su éxito. Estamos orgullosos de nuestro historial de implementación sin igual, con más de 1,000 proyectos completados con éxito, respaldados por el equipo de I + D más grande y el ecosistema de socios más amplio de la industria. Nuestro marketplace tiene cientos de aplicaciones que aceleran la integración, localización e innovación.

Para obtener más información, visite nuestro sitio web www.guidewire.fr. Síguenos en Twitter: @Guidewire_PandC.