Guidewire Software to Announce Fourth Quarter Fiscal 2020 Financial Results on September 2, 2020

SAN MATEO, 19 agosto, 2020

Guidewire Software, Inc. (NYSE:GWRE), the platform Property & Casualty (P&C) insurers trust to engage, innovate, and grow efficiently, today announced that it will release its financial results for the fiscal quarter and year-end periods ended July 31, 2020 after market close on Wednesday, September 2, 2020. On that day, management will hold a conference call and webcast at 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) to review and discuss the Company’s results for the fourth quarter and fiscal year 2020. A recorded version of this webcast will be available two hours after the call and accessible at http://ir.guidewire.com.

What:

When:

Time:

Live Call:

Replay:

Webcast:

The webcast will be archived on Guidewire’s website for a period of three months.

Sobre Guidewire

Guidewire es la plataforma en la que las compañías de seguros generales confían para colaborar, innovar y crecer de manera eficiente. Combinamos capacidades digitales, core, analytics y aprendizaje automático para ofrecer nuestra plataforma como servicio en la nube. Más de 540 aseguradoras en 40 países, desde nuevas empresas hasta las más grandes y complejas del mundo, utilizan Guidewire.

Como partner de nuestros clientes, evolucionamos continuamente para garantizar su éxito. Estamos orgullosos de nuestro historial de implementación sin igual, con más de 1.600 proyectos completados con éxito, respaldados por el equipo de I+D más grande y el ecosistema de partners más amplio de la industria. Nuestro marketplace tiene cientos de aplicaciones que aceleran la integración, la localización y la innovación.

Para obtener más información, visite www.guidewire.es y síganos en X (anteriormente conocido como Twitter) y LinkedIn.