Grange Insurance Selects Guidewire Solutions for Core Operations and Digital Engagement

Ohio-based insurance company to use Guidewire Core and Digital solutions to modernize its systems and better serve its customers
COLUMBUS Ohio and FOSTER CITY Calif., 6 septembre 2018

Grange Insurance, an Ohio-based insurance company, and Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), provider of the industry platform Property and Casualty (P&C) insurers rely upon, today announced that Grange has selected Guidewire Core and Digital solutions to modernize its policy and billing systems to better serve its agents and customers.

“Guidewire’s product maturity and track record of successful implementations were important factors in our decision-making process,” said Linda Roubinek, EVP, Chief Customer Interactions Officer at Grange. “Our goal is to deliver a great experience for our agents and customers, and to be there in their moment of need. Guidewire’s solutions will help make it even easier for our agents and customers to do business with us, and for us to continue to meet their service expectations.”

“We are pleased with Grange’s selection of Guidewire Core and Digital solutions,” said Steve Sherry, Chief Sales Officer, Guidewire Software. “We are humbled that these solutions will help Grange continue delivering on its mission of providing peace of mind and protection during life’s unexpected events to its agents and customers.”

A propos de Guidewire Software

Guidewire est la plateforme à laquelle les assureurs IARD font confiance pour communiquer, innover et se développer efficacement. Nous associons les applications cœur de métier, le digital, l’analytique et le machine learning dans notre plateforme sous forme de service cloud. Qu’ils soient jeunes et de petite envergure ou parmi les plus grands et plus complexes au monde, plus de 540 assureurs utilisent Guidewire dans plus de 40 pays.

En tant que partenaire de nos clients, nous sommes en constante évolution pour assurer leur réussite. Nous sommes fiers de nos résultats inégalés en matière d’implémentations, avec à notre actif plus de 1600 projets réalisés avec succès et bénéficiant du soutien de la plus grande équipe de R&D, et l’écosystème de partenaires le plus vaste du secteur. Notre marketplace compte des centaines d'applications qui accélèrent l'intégration, la localisation et l'innovation.

Pour plus de renseignements, veuillez consulter notre site www.guidewire.fr et suivez nous sur X et LinkedIn.

Contact Relations Presse