Communiqué de presse

Guidewire Software to Announce Second Quarter Fiscal 2019 Financial Results on March 6, 2019

FOSTER CITY, Calif., 21 Février 2019

Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), provider of the industry platform Property & Casualty (P&C) insurers rely upon, today announced that it will release its financial results for the fiscal quarter ended January 31, 2019 after market close on Wednesday, March 6, 2019. On that day, management will hold a conference call and webcast at 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) to review and discuss the Company’s results for the second quarter fiscal 2019. A recorded version of this webcast will be available two hours after the call and accessible at http://ir.guidewire.com.

What:     Guidewire Software Second Quarter Fiscal 2019 Financial Results Conference Call
When:     Wednesday, March 6, 2019
Time:     2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET)
Live Call:     (866) 548-4713, Domestic
      (323) 794-2093, International
Replay:     (844) 512-2921, Passcode 1442591, Domestic
      (412) 317-6671, Passcode 1442591, International
Webcast:     http://ir.guidewire.com/ (live and replay)

The webcast will be archived on Guidewire’s website for a period of three months.

À propos de Guidewire Software

Guidewire fournit aux assureurs IARD la plateforme métier Assurance sur laquelle ils vont pouvoir s’appuyer pour s’adapter et réussir dans une période d’accélération du changement. Nous mettons à disposition les logiciels, les services et l’écosystème de partenaires nécessaires à nos clients pour permettre de gérer, de différencier et de faire prospérer leur activité. Nous avons le privilège de servir plus de 350 entreprises dans 32 pays. Pour plus de renseignements, veuillez consulter notre site www.guidewire.fr. Suivez-nous sur Twitter : @Guidewire_PandC.

Investor Relations Contact:
Garo Toomajanian