Guidewire to Announce First Quarter Fiscal 2022 Financial Results on December 2, 2021

Guidewire will release its financial results for the fiscal quarter ended October 31, 2021 after market close on Thursday, December 2, 2021.
SAN MATEO, Calif., 18 novembre 2021

Guidewire (NYSE: GWRE), the platform P&C insurers trust to engage, innovate, and grow efficiently, today announced that it will release its financial results for the fiscal quarter ended October 31, 2021 after market close on Thursday, December 2, 2021. On that day, management will hold a conference call and webcast at 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) to review and discuss the Company’s results for the first quarter fiscal 2022. A recorded version of this webcast will be available two hours after the call and accessible at https://ir.guidewire.com/.

What:

Guidewire First Quarter Fiscal 2022 Financial Results Conference Call

When:

Thursday, December 2, 2021

Time:

2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET)

Live Call:

(877) 705-6003, Domestic

(201) 493-6725, International

Replay:

(844) 512-2921, Passcode 13725080, Domestic

(412) 317-6671, Passcode 13725080, International

Webcast: https://ir.guidewire.com/ (live and replay)

The webcast will be archived on Guidewire’s website for a period of three months.

A propos de Guidewire Software

Guidewire est la plateforme à laquelle les assureurs IARD font confiance pour communiquer, innover et se développer efficacement. Nous associons les applications cœur de métier, le digital, l’analytique et l’IA dans notre plateforme sous forme de service cloud. Qu’ils soient jeunes et de petite envergure ou parmi les plus grands et plus complexes au monde, plus de 450 assureurs utilisent Guidewire.

En tant que partenaire de nos clients, nous sommes en constante évolution pour assurer leur réussite. Nous sommes fiers de nos résultats inégalés en matière d’implémentations, avec à notre actif plus de 1 000 projets réalisés avec succès et bénéficiant du soutien de la plus grande équipe de R&D, et l’écosystème de partenaires le plus vaste du secteur. Notre marketplace compte des centaines d'applications qui accélèrent l'intégration, la localisation et l'innovation.

Pour plus de renseignements, consultez le site www.guidewire.fr et suivez nous sur Twitter: @Guidewire_PandC.

Contact Relations Presse

Guidewire logo