Guidewire Software to Announce Fourth Quarter Fiscal 2017 Financial Results on September 6, 2017

FOSTER CITY Calif., 23 agosto 2017

Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), a provider of software products to Property & Casualty insurers, today announced that it will release its financial results for the fiscal quarter and year-end periods ended July 31, 2017 after market close on Wednesday, September 6, 2017. On that day, management will hold a conference call and webcast at 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) to review and discuss the Company’s results for the fourth quarter and fiscal year 2017. A recorded version of this webcast will be available two hours after the call and accessible at http://ir.guidewire.com.

What: Guidewire Software Fourth Quarter Fiscal 2017 Financial Results Conference Call When: Wednesday, September 6, 2017 Time: 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) Live Call: (888) 778-9064, Domestic (719) 325-4910, International Replay: (844) 512-2921, Passcode 4055731, Domestic (412) 317-6671, Passcode 4055731, International Webcast: http://ir.guidewire.com/ (live and replay)

The webcast will be archived on Guidewire’s website for a period of three months.

Guidewire Software

Guidewire è la piattaforma su cui le compagnie d'assicurazione del ramo danni (P&C) fanno affidamento per coinvolgere, innovare e crescere in modo efficiente. Combiniamo digitale, processi di core business, analisied IA al fine di fornire la nostra piattaforma sotto forma di servizio cloud. Più di 400 compagnie d’assicurazione, dalle start up a quelle più grandi e complesse al mondo, si avvalgono di Guidewire.

Siamo orgogliosi dei nostri successi senza precedenti, con più di 1.000 progetti, supportati dal team di ricerca e sviluppo ed dal nostro ecosistema di partner di settore più grande in assoluto. Il nostro marketplace fornisce centinaia di applicazioni che accelerano integrazione, localizzazioneed innovazione.

Per maggiori informazioni, visita il sito www.guidewire.it e seguici su Twitter: @Guidewire_PandC.

Contatto Global Media