Guidewire Software to Announce Second Quarter Fiscal 2018 Financial Results on March 6, 2018

FOSTER CITY Calif., 21 febbraio 2018

Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), a provider of software products to Property & Casualty insurers, today announced that it will release its second quarter fiscal 2018 results for the period ended January 31, 2018 after market close on Tuesday, March 6, 2018. On that day, management will hold a conference call and webcast at 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) to review and discuss the Company’s results for the second quarter. A recorded version of this webcast will be available two hours after the call and accessible at http://ir.guidewire.com.

What: Guidewire Software Second Quarter Fiscal 2018 Financial Results Conference Call

The webcast will be archived on Guidewire’s website for a period of three months.

Guidewire Software

Guidewire è la piattaforma su cui le compagnie d'assicurazione del ramo danni (P&C) fanno affidamento per coinvolgere, innovare e crescere in modo efficiente. Combiniamo digitale, processi di core business, analisied IA al fine di fornire la nostra piattaforma sotto forma di servizio cloud. Più di 400 compagnie d’assicurazione, dalle start up a quelle più grandi e complesse al mondo, si avvalgono di Guidewire.

Siamo orgogliosi dei nostri successi senza precedenti, con più di 1.000 progetti, supportati dal team di ricerca e sviluppo ed dal nostro ecosistema di partner di settore più grande in assoluto. Il nostro marketplace fornisce centinaia di applicazioni che accelerano integrazione, localizzazioneed innovazione.

Per maggiori informazioni, visita il sito www.guidewire.it e seguici su Twitter: @Guidewire_PandC.

Contatto Global Media

Guidewire logo