Guidewire Software to Announce Second Quarter Fiscal 2021 Financial Results on March 4, 2021

SAN MATEO, Calif., 18 febbraio 2021

Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), the platform P&C insurers trust to engage, innovate, and grow efficiently, today announced that it will release its financial results for the fiscal quarter ended January 31, 2021 after market close on Thursday, March 4, 2021. On that day, management will hold a conference call and webcast at 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) to review and discuss the Company’s results for the second quarter fiscal 2021. A recorded version of this webcast will be available two hours after the call and accessible at http://ir.guidewire.com.

What:

Guidewire Software Second Quarter Fiscal 2021 Financial Results Conference Call

When:

Thursday, March 4, 2021

Time:

2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET)

Live Call:

(877) 705-6003, Domestic
(201) 493-6725, International

Replay:

(844) 512-2921, Passcode 13716551, Domestic
(412) 317-6671, Passcode 13716551, International

Webcast:

http://ir.guidewire.com/ (live and replay)

The webcast will be archived on Guidewire’s website for a period of three months.

Guidewire Software

Guidewire è la piattaforma su cui le compagnie d'assicurazione del ramo danni (P&C) fanno affidamento per generare engagement, innovare e crescere in maniera profittevole. Combiniamo digitale, sistemi core, analytics e machine learning per offrire la nostra piattaforma come servizio cloud (SaaS). Oltre 540 compagnie assicuratrici in 40 Paesi, a partire dalle start up fino ad arrivare alle imprese più grandi e complesse del mondo, utilizzano Guidewire.

Siamo orgogliosi dei nostri successi senza precedenti, con più di 1.600 progetti, supportati dal team di ricerca e sviluppo e dal nostro ecosistema di partner di settore più grande in assoluto. Il nostro marketplace fornisce centinaia di applicazioni che accelerano integrazione, localizzazione ed innovazione.

Per maggiori informazioni, visita il sito www.guidewire.it e seguici su X (precedentemente conosciuto come Twitter) e LinkedIn.

Contatto Global Media