Guidewire Software to Announce Third Quarter Fiscal 2021 Financial Results on June 2, 2021

SAN MATEO, Calif., 19 maggio 2021

Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), the platform P&C insurers trust to engage, innovate, and grow efficiently, today announced that it will release its financial results for the fiscal quarter ended April 30, 2021 after market close on Wednesday, June 2, 2021. On that day, management will hold a conference call and webcast at 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) to review and discuss the Company’s results for the third quarter fiscal 2021. A recorded version of this webcast will be available two hours after the call and accessible at https://ir.guidewire.com/.

What: Guidewire Software Third Quarter Fiscal 2021 Financial Results Conference Call
When: Wednesday, June 2, 2021
Time: 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET)
Live Call: (877) 705-6003, Domestic
(201) 493-6725, International
Replay: (844) 512-2921, Passcode 13719856, Domestic
(412) 317-6671, Passcode 13719856, International
Webcast: https://ir.guidewire.com/ (live and replay)
The webcast will be archived on Guidewire’s website for a period of three months.

Guidewire Software

Guidewire è la piattaforma su cui le compagnie d'assicurazione del ramo danni (P&C) fanno affidamento per coinvolgere, innovare e crescere in modo efficiente. Combiniamo digitale, processi di core business, analisied IA al fine di fornire la nostra piattaforma sotto forma di servizio cloud. Più di 400 compagnie d’assicurazione, dalle start up a quelle più grandi e complesse al mondo, si avvalgono di Guidewire.

Siamo orgogliosi dei nostri successi senza precedenti, con più di 1.000 progetti, supportati dal team di ricerca e sviluppo ed dal nostro ecosistema di partner di settore più grande in assoluto. Il nostro marketplace fornisce centinaia di applicazioni che accelerano integrazione, localizzazioneed innovazione.

Per maggiori informazioni, visita il sito www.guidewire.it e seguici su Twitter: @Guidewire_PandC.

Contatto Global Media