Guidewire to Hold Innovation in Insurance 2015 Conference in Brussels

Keynotes include leading insurers: Aviva, P&V, Santam, Tinkoff, and Zurich
LONDON UK, 3 março, 2015

Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), a global provider of software products to the general insurance industry is holding its Innovation in Insurance event on 9th March 2015 in Brussels. This event will bring together insurance industry professionals looking to share their experiences on how they have become more innovative and empowered through the use of modern technologies.

The agenda for the event features speakers from across EMEA, including Aviva, P&V, Santam, Tinkoff, and Zurich, who will discuss how leveraging technology has enabled them to transform their businesses through higher efficiency and better customer service. The event will also aim to explore the methods of successful change implementation, including advice on how to make innovation happen.

“Innovation in Insurance 2015 will be an opportunity for insurance professionals from across Europe to come together and share best practices,” said Keith Stonell, managing director EMEA, Guidewire. “We will consider global trends that are shaping the business and IT environment of insurance companies, and showcase insurers that – thanks to investing in new solutions – are better prepared to compete in the market. The event will be an opportunity to network with industry peers and Guidewire executives from across EMEA.”

Date: 9th March 2015

Time: 9am - 6pm

Location: Steigenberger Grandhotel, Brussels, Belgium

For further details, please visit: http://success.guidewire.com/InnovationInInsurance.html

Twitter: #iiiGuidewire

Sobre os softwares da Guidewire

A Guidewire é a plataforma de confiança das seguradoras gerais para engajamento, inovação e crescimento com eficiência. Combinamos aplicativos digitais, principais, de análise e inteligência artificial para fornecer nossa plataforma como um serviço em nuvem. Mais de 400 seguradoras, desde novatas até as maiores e mais complexas do mundo, operam com produtos Guidewire.

Como parceiro de nossos clientes, evoluímos constantemente para viabilizar o seu sucesso. Temos orgulho de nosso histórico inigualável de implementações, com mais de 1.000 projetos bem-sucedidos, desenvolvidos com o apoio do maior ecossistema de parceiros e equipe de P&D do setor. Nosso marketplace disponibiliza centenas de aplicativos que aceleram a integração, a localização e a inovação.

Para obter mais informações, acesse www.guidewire.com e siga-nos no Twitter: @Guidewire_PandC.

Contato de mídia global

Contate-Nos