Hays Companies Leverages Guidewire Predictive Analytics

Workers’ comp brokerage customers utilizing advanced predictive analytics
MINNEAPOLIS Minn. and FOSTER CITY Calif., 13 março, 2017

Hays Companies, one of the fastest growing, privately-held risk management, insurance, and employee benefits advisors in the country, and Guidewire Software (NYSE: GWRE), a provider of software products to the Property/Casualty (P/C) insurance industry, today announced that Hays Companies is utilizing Guidewire Predictive Analytics™ for Claims as an integral part of their Risk Management practice.

“We have been utilizing our Guidewire predictive modeling tool for over a year now to help our clients proactively manage their claims, and we have received a lot of positive feedback. By taking a proactive approach on claims management as early as day one, we have been able to provide key insight into which claims could potentially become severe,” said David Britt, Executive Vice President, Hays. “We are excited to continue our partnership with Guidewire, and work with them to expand our model even further.”

“We’re very pleased to be the analytics solution of choice for this initiative at Hays,” said Mike Polelle, chief delivery officer, Guidewire Software. “Hays Companies’ implementation of a predictive severity score into the claims administration process takes Workers’ Compensation claims management to a whole new level.”

Sobre os softwares da Guidewire

A Guidewire é a plataforma de confiança das seguradoras gerais para engajamento, inovação e crescimento com eficiência. Combinamos aplicativos digitais, principais, de análise e inteligência artificial para fornecer nossa plataforma como um serviço em nuvem. Mais de 400 seguradoras, desde novatas até as maiores e mais complexas do mundo, operam com produtos Guidewire.

Como parceiro de nossos clientes, evoluímos constantemente para viabilizar o seu sucesso. Temos orgulho de nosso histórico inigualável de implementações, com mais de 1.000 projetos bem-sucedidos, desenvolvidos com o apoio do maior ecossistema de parceiros e equipe de P&D do setor. Nosso marketplace disponibiliza centenas de aplicativos que aceleram a integração, a localização e a inovação.

Para obter mais informações, acesse www.guidewire.com e siga-nos no Twitter: @Guidewire_PandC.

Contato de mídia global

Contate-Nos