Guidewire Software to Announce First Quarter Fiscal 2018 Financial Results on November 29, 2017

FOSTER CITY Calif., 16 novembro, 2017

Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), a provider of software products to Property & Casualty insurers, today announced that it will release its first quarter fiscal 2018 results for the period ended October 31, 2017 after market close on Wednesday, November 29, 2017. On that day, management will hold a conference call and webcast at 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) to review and discuss the Company’s results for the first quarter. A recorded version of this webcast will be available two hours after the call and accessible at http://ir.guidewire.com.

What: Guidewire Software First Quarter Fiscal 2018 Financial Results Conference Call When: Wednesday, November 29, 2017 Time: 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) Live Call: (800) 289-0438, Domestic (323) 794-2423, International Replay: (844) 512-2921, Passcode 9517261, Domestic (412) 317-6671, Passcode 9517261, International Webcast: http://ir.guidewire.com/ (live and replay)

The webcast will be archived on Guidewire’s website for a period of three months.

Sobre os softwares da Guidewire

A Guidewire é a plataforma de confiança das seguradoras gerais para engajamento, inovação e crescimento com eficiência. Combinamos aplicativos digitais, principais, de análise e inteligência artificial para fornecer nossa plataforma como um serviço em nuvem. Mais de 400 seguradoras, desde novatas até as maiores e mais complexas do mundo, operam com produtos Guidewire.

Como parceiro de nossos clientes, evoluímos constantemente para viabilizar o seu sucesso. Temos orgulho de nosso histórico inigualável de implementações, com mais de 1.000 projetos bem-sucedidos, desenvolvidos com o apoio do maior ecossistema de parceiros e equipe de P&D do setor. Nosso marketplace disponibiliza centenas de aplicativos que aceleram a integração, a localização e a inovação.

Para obter mais informações, acesse www.guidewire.com e siga-nos no Twitter: @Guidewire_PandC.

Contato de mídia global

Contate-Nos