Grange Insurance Selects Guidewire Solutions for Core Operations and Digital Engagement

Ohio-based insurance company to use Guidewire Core and Digital solutions to modernize its systems and better serve its customers
COLUMBUS Ohio and FOSTER CITY Calif., 6 setembro, 2018

Grange Insurance, an Ohio-based insurance company, and Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), provider of the industry platform Property and Casualty (P&C) insurers rely upon, today announced that Grange has selected Guidewire Core and Digital solutions to modernize its policy and billing systems to better serve its agents and customers.

“Guidewire’s product maturity and track record of successful implementations were important factors in our decision-making process,” said Linda Roubinek, EVP, Chief Customer Interactions Officer at Grange. “Our goal is to deliver a great experience for our agents and customers, and to be there in their moment of need. Guidewire’s solutions will help make it even easier for our agents and customers to do business with us, and for us to continue to meet their service expectations.”

“We are pleased with Grange’s selection of Guidewire Core and Digital solutions,” said Steve Sherry, Chief Sales Officer, Guidewire Software. “We are humbled that these solutions will help Grange continue delivering on its mission of providing peace of mind and protection during life’s unexpected events to its agents and customers.”

Sobre os softwares da Guidewire

A Guidewire é a plataforma de confiança das seguradoras gerais para engajamento, inovação e crescimento com eficiência. Combinamos aplicativos digitais, principais, de análise e inteligência artificial para fornecer nossa plataforma como um serviço em nuvem. Mais de 400 seguradoras, desde novatas até as maiores e mais complexas do mundo, operam com produtos Guidewire.

Como parceiro de nossos clientes, evoluímos constantemente para viabilizar o seu sucesso. Temos orgulho de nosso histórico inigualável de implementações, com mais de 1.000 projetos bem-sucedidos, desenvolvidos com o apoio do maior ecossistema de parceiros e equipe de P&D do setor. Nosso marketplace disponibiliza centenas de aplicativos que aceleram a integração, a localização e a inovação.

Para obter mais informações, acesse www.guidewire.com e siga-nos no Twitter: @Guidewire_PandC.

Contato de mídia global

Contate-Nos