Guidewire Software to Announce Second Quarter Fiscal 2019 Financial Results on March 6, 2019

FOSTER CITY Calif., 21 fevereiro, 2019

Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), provider of the industry platform Property & Casualty (P&C) insurers rely upon, today announced that it will release its financial results for the fiscal quarter ended January 31, 2019 after market close on Wednesday, March 6, 2019. On that day, management will hold a conference call and webcast at 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) to review and discuss the Company’s results for the second quarter fiscal 2019. A recorded version of this webcast will be available two hours after the call and accessible at http://ir.guidewire.com.

What: Guidewire Software Second Quarter Fiscal 2019 Financial Results Conference Call When: Wednesday, March 6, 2019 Time: 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) Live Call: (866) 548-4713, Domestic (323) 794-2093, International Replay: (844) 512-2921, Passcode 1442591, Domestic (412) 317-6671, Passcode 1442591, International Webcast: http://ir.guidewire.com/ (live and replay) The webcast will be archived on Guidewire’s website for a period of three months.

Sobre os softwares da Guidewire

A Guidewire é a plataforma de confiança das seguradoras de P/C para engajamento, inovação e crescimento eficientes. Combinamos aplicativos digitais, core, análise de dados e machine learning para oferecer nossa plataforma em um serviço em nuvem. Mais de 540 seguradoras em 40 países, desde novas empresas no mercado até as maiores e mais complexas do mundo, operam com produtos Guidewire.

Como parceiro de nossos clientes, evoluímos constantemente para viabilizar o seu sucesso. Temos orgulho de nosso histórico inigualável de implementações, com mais de 1.600 projetos bem-sucedidos, desenvolvidos com o apoio do maior ecossistema de parceiros e equipe de P&D do setor. Nosso marketplace disponibiliza centenas de aplicativos que aceleram a integração, a localização e a inovação.

Para mais informações, visite www.guidewire.pt e siga-nos no X (anteriormente conhecido como Twitter) e LinkedIn.

Contato de mídia global

Contate-Nos