NLC Deploys Guidewire InsurancePlatform to Modernize its Core Operations and Increase Business Agility

NORWICH Conn. and FOSTER CITY Calif., 10 junho, 2019

New London County Mutual Insurance Company (NLC), a New England Property and Casualty (P&C) insurer, and Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE ), provider of the industry platform P&C insurers rely upon, today announced that NLC has successfully deployed Guidewire InsurancePlatform™ as its new software applications for underwriting, policy administration, claims, billing, and rating management. The company deployed Guidewire InsuranceSuite™ and Guidewire Rating Management™ to help modernize its core operations to better address the evolving needs of its agents and customers and increase business agility.

“We are a small company, yet leveraging best-in-class technology, so from an IT perspective, that is very exciting,” said James Parylak, vice president and chief information officer, NLC. “We have received positive feedback from users and are looking forward to expanding upon what has been delivered.”

“We congratulate NLC on its successful InsuranceSuite deployment,” said Mike Polelle, chief delivery officer, Guidewire Software. “We applaud the company’s over 190 years of providing quality and superior service to its agents and policyholders, and look forward to seeing it succeed in a rapidly-changing insurance industry.”

Sobre os softwares da Guidewire

A Guidewire é a plataforma de confiança das seguradoras gerais para engajamento, inovação e crescimento com eficiência. Combinamos aplicativos digitais, principais, de análise e inteligência artificial para fornecer nossa plataforma como um serviço em nuvem. Mais de 400 seguradoras, desde novatas até as maiores e mais complexas do mundo, operam com produtos Guidewire.

Como parceiro de nossos clientes, evoluímos constantemente para viabilizar o seu sucesso. Temos orgulho de nosso histórico inigualável de implementações, com mais de 1.000 projetos bem-sucedidos, desenvolvidos com o apoio do maior ecossistema de parceiros e equipe de P&D do setor. Nosso marketplace disponibiliza centenas de aplicativos que aceleram a integração, a localização e a inovação.

Para obter mais informações, acesse www.guidewire.com e siga-nos no Twitter: @Guidewire_PandC.

Contato de mídia global

Contate-Nos