Guidewire Appoints Rajani Ramanathan as Board Member

Technology veteran adds experience and SaaS industry expertise to Guidewire Board of Directors
SAN MATEO, Calif., 10 junho, 2021

Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), provider of the industry platform Property and Casualty (P&C) insurers rely upon, today announced that it has appointed Rajani Ramanathan to its Board of Directors.

“The recruitment of such a distinguished director continues Guidewire’s evolution to succeed in our long-term mission,” said Marcus Ryu, co-founder and chairman of the board, Guidewire. “Rajani will enhance the technology and enterprise SaaS software expertise of the board. Guidewire and our customers will benefit from her insight at this transformative time for the company and the P&C industry.”

From June 2000 to March 2014, Rajani Ramanathan served in a variety of leadership roles at Salesforce, a cloud software company, including as its Chief Operating Officer and Executive Vice President – Technology and Products.  Since June 2014, Ms. Ramanathan has served as a member of the board of directors of ESI Group, a French publicly traded company providing virtual prototyping software solutions and services and chairs their Technology and Marketing committee. She currently serves as an advisor/investor and director to several private technology companies in the AI, VR, Blockchain, IMU/sensor, BIM and connected (IoT) technology spaces.

Sobre os softwares da Guidewire

A Guidewire é a plataforma de confiança das seguradoras de P/C para engajamento, inovação e crescimento eficientes. Combinamos aplicativos digitais, core, análise de dados e machine learning para oferecer nossa plataforma em um serviço em nuvem. Mais de 540 seguradoras em 40 países, desde novas empresas no mercado até as maiores e mais complexas do mundo, operam com produtos Guidewire.

Como parceiro de nossos clientes, evoluímos constantemente para viabilizar o seu sucesso. Temos orgulho de nosso histórico inigualável de implementações, com mais de 1.600 projetos bem-sucedidos, desenvolvidos com o apoio do maior ecossistema de parceiros e equipe de P&D do setor. Nosso marketplace disponibiliza centenas de aplicativos que aceleram a integração, a localização e a inovação.

Para mais informações, visite www.guidewire.pt e siga-nos no X (anteriormente conhecido como Twitter) e LinkedIn.

Contato de mídia global

Contate-Nos