Guidewire to Announce First Quarter Fiscal 2022 Financial Results on December 2, 2021

Guidewire will release its financial results for the fiscal quarter ended October 31, 2021 after market close on Thursday, December 2, 2021.
SAN MATEO, Calif., 18 novembro, 2021

Guidewire (NYSE: GWRE), the platform P&C insurers trust to engage, innovate, and grow efficiently, today announced that it will release its financial results for the fiscal quarter ended October 31, 2021 after market close on Thursday, December 2, 2021. On that day, management will hold a conference call and webcast at 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) to review and discuss the Company’s results for the first quarter fiscal 2022. A recorded version of this webcast will be available two hours after the call and accessible at https://ir.guidewire.com/.

What:

Guidewire First Quarter Fiscal 2022 Financial Results Conference Call

When:

Thursday, December 2, 2021

Time:

2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET)

Live Call:

(877) 705-6003, Domestic

(201) 493-6725, International

Replay:

(844) 512-2921, Passcode 13725080, Domestic

(412) 317-6671, Passcode 13725080, International

Webcast: https://ir.guidewire.com/ (live and replay)

The webcast will be archived on Guidewire’s website for a period of three months.

Sobre os softwares da Guidewire

A Guidewire é a plataforma de confiança das seguradoras gerais para engajamento, inovação e crescimento com eficiência. Combinamos aplicativos digitais, principais, de análise e inteligência artificial para fornecer nossa plataforma como um serviço em nuvem. Mais de 450 seguradoras, desde novatas até as maiores e mais complexas do mundo, operam com produtos Guidewire.

Como parceiro de nossos clientes, evoluímos constantemente para viabilizar o seu sucesso. Temos orgulho de nosso histórico inigualável de implementações, com mais de 1.000 projetos bem-sucedidos, desenvolvidos com o apoio do maior ecossistema de parceiros e equipe de P&D do setor. Nosso marketplace disponibiliza centenas de aplicativos que aceleram a integração, a localização e a inovação.

Para obter mais informações, acesse www.guidewire.com e siga-nos no Twitter: @Guidewire_PandC.

Contato de mídia global

Contate-Nos