InfoSyp Joins Guidewire PartnerConnect Program

Latin American consulting firm becomes newest Consulting alliance member
SAN JUAN Puerto Rico and FOSTER CITY, 16 junio, 2016

InfoSyp, a Latin American consulting firm specializing in IT transformation and integration, and Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), a provider of software products to general (Property/Casualty) insurers, today announced that InfoSyp has joined Guidewire PartnerConnect™ as a Consulting partner at the Select level.

InfoSyp is a consulting firm specializing in IT transformation and integration in the Latin American market and has expertise in identifying tools, resources, training, and solutions for a wide variety of strategic initiatives. They will assist insurers implementing Guidewire core, data, and digital products – enabling them to adapt and succeed in rapidly changing times.

“Our extensive experience with transformation projects enables us to assist insurers with their Guidewire implementation projects, and our strong presence in the region gives us the local industry expertise to meet our mutual customers’ needs,” said Luis Cintron, Managing Partner Insurance Practice, InfoSyp.

“We are committed to becoming a leading Guidewire integration partner in Latin America,” continued Cintron.

“We are pleased to welcome InfoSyp to the PartnerConnect Program as our most recent Consulting partner in Latin America,” said Jeff Proudfoot, Vice President, Global Alliances and Business Development, Guidewire Software. “Ensuring the success of each customer implementation is the top priority for Guidewire, and we are pleased to strengthen the scope of our delivery capabilities in Latin America with the addition of InfoSyp.”

Guidewire PartnerConnect - Consulting partners provide consulting services such as business transformation and strategy, implementation, as well as related delivery services. Complementing Guidewire services consulting resources, our consulting partners provide additional Guidewire trained and certified consultants.

Sobre Guidewire

Guidewire es la plataforma en la que las compañías de seguros generales confían para comunicarse, innovar y crecer de manera efectiva. Combinamos digital, core, el análisis y la inteligencia artificial en nuestra plataforma como servicio en la nube. Más de 400 aseguradoras, desde nuevas empresas hasta las más grandes y complejas del mundo, funcionan con Guidewire.

Como socio de nuestros clientes, evolucionamos continuamente para garantizar su éxito. Estamos orgullosos de nuestro historial de implementación sin igual, con más de 1,000 proyectos completados con éxito, respaldados por el equipo de I + D más grande y el ecosistema de socios más amplio de la industria. Nuestro marketplace tiene cientos de aplicaciones que aceleran la integración, localización e innovación.

Para obtener más información, visite nuestro sitio web www.guidewire.fr. Síguenos en Twitter: @Guidewire_PandC.