Ernst & Young LLP Achieves Guidewire PartnerConnect Cloud Specialization

SAN MATEO, Calif., 3 setembro, 2020

Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), provider of the industry platform Property and Casualty (P&C) insurers rely upon, today announced that Ernst & Young LLP (“EY”), a Guidewire PartnerConnect Consulting Global Premier member, has achieved the Guidewire Cloud specialization. EY has been awarded this specialization by demonstrating exemplary skills, knowledge, and competency for its global delivery of Guidewire Cloud deployments.

The achievement of specializations enables insurers to have more clarity and insight into which alliance partners have proven capabilities and experience globally or regionally. In addition, alliance partners with specializations can better promote their capabilities across Guidewire products and solutions.

“We are pleased to recognize EY commitment to providing quality service and cloud solutions experience and congratulate the organization for achieving the Guidewire Cloud specialization,” said Priscilla Hung, president and chief operating officer, Guidewire Software. “Guidewire Cloud, our scalable cloud service, is the optimal way for insurers to experience the full power of Guidewire. We look forward to continuing to work with EY in supporting our mutual insurance customers on their cloud journeys.”

Please find more information about specializations on the Guidewire website here.

About Guidewire PartnerConnect

Guidewire PartnerConnect™ Consulting members provide consulting services such as business transformation and strategy, implementation and related solution and delivery services. To date, Guidewire Consulting practices worldwide include over 10,000 consultants who have been trained or are experienced in Guidewire products. Guidewire PartnerConnect is an invitation-only program.

For more information about Guidewire PartnerConnect please visit http://www.guidewire.com/partners.

Sobre os softwares da Guidewire

A Guidewire é a plataforma de confiança das seguradoras gerais para engajamento, inovação e crescimento com eficiência. Combinamos aplicativos digitais, principais, de análise e inteligência artificial para fornecer nossa plataforma como um serviço em nuvem. Mais de 400 seguradoras, desde novatas até as maiores e mais complexas do mundo, operam com produtos Guidewire.

Como parceiro de nossos clientes, evoluímos constantemente para viabilizar o seu sucesso. Temos orgulho de nosso histórico inigualável de implementações, com mais de 1.000 projetos bem-sucedidos, desenvolvidos com o apoio do maior ecossistema de parceiros e equipe de P&D do setor. Nosso marketplace disponibiliza centenas de aplicativos que aceleram a integração, a localização e a inovação.

Para obter mais informações, acesse www.guidewire.com e siga-nos no Twitter: @Guidewire_PandC.

Contato de mídia global

Contate-Nos