Texas FAIR Plan Selects Guidewire Digital Portal Product to Provide Agents with Self-Service Capabilities

FOSTER CITY Calif., 28 marzo 2016

Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), a provider of software products to Property/Casualty (P/C) insurers, today announced that Texas FAIR Plan Association (TFPA) has selected Guidewire Gateway Portal™ for Agents to meet the business demands of its agents. Smart Communications, a division of Thunderhead and Guidewire PartnerConnect™ Solution and Ready for Guidewire program member, will provide its industry leading solution for customer and business communications.

“We are pleased that Texas Fair Plan Association has extended its Guidewire selection to include Gateway Portal for Agents,” said Steve Sherry, senior vice president, Worldwide Sales, Guidewire Software. “We applaud their commitment to agent experience, and are proud to partner with them on this effort.”

Guidewire Software

Guidewire è la piattaforma su cui le compagnie d'assicurazione del ramo danni (P&C) fanno affidamento per coinvolgere, innovare e crescere in modo efficiente. Combiniamo digitale, processi di core business, analisied IA al fine di fornire la nostra piattaforma sotto forma di servizio cloud. Più di 400 compagnie d’assicurazione, dalle start up a quelle più grandi e complesse al mondo, si avvalgono di Guidewire.

Siamo orgogliosi dei nostri successi senza precedenti, con più di 1.000 progetti, supportati dal team di ricerca e sviluppo ed dal nostro ecosistema di partner di settore più grande in assoluto. Il nostro marketplace fornisce centinaia di applicazioni che accelerano integrazione, localizzazioneed innovazione.

Per maggiori informazioni, visita il sito www.guidewire.it e seguici su Twitter: @Guidewire_PandC.

Contatto Global Media

Guidewire logo