Guidewire Software to Announce Fourth Quarter Fiscal 2019 Financial Results on September 5, 2019

SAN MATEO Calif., 22 agosto 2019

Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), provider of the industry platform Property & Casualty (P&C) insurers rely upon, today announced that it will release its financial results for the fiscal quarter and year-end periods ended July 31, 2019 after market close on Thursday, September 5, 2019. On that day, management will hold a conference call and webcast at 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) to review and discuss the Company’s results for the fourth quarter and fiscal year 2019. A recorded version of this webcast will be available two hours after the call and accessible at http://ir.guidewire.com.

What:

When:

Time:

Live Call:

Replay:

Webcast:

The webcast will be archived on Guidewire’s website for a period of three months.

Guidewire Software

Guidewire è la piattaforma su cui le compagnie d'assicurazione del ramo danni (P&C) fanno affidamento per coinvolgere, innovare e crescere in modo efficiente. Combiniamo digitale, processi di core business, analisied IA al fine di fornire la nostra piattaforma sotto forma di servizio cloud. Più di 400 compagnie d’assicurazione, dalle start up a quelle più grandi e complesse al mondo, si avvalgono di Guidewire.

Siamo orgogliosi dei nostri successi senza precedenti, con più di 1.000 progetti, supportati dal team di ricerca e sviluppo ed dal nostro ecosistema di partner di settore più grande in assoluto. Il nostro marketplace fornisce centinaia di applicazioni che accelerano integrazione, localizzazioneed innovazione.

Per maggiori informazioni, visita il sito www.guidewire.it e seguici su Twitter: @Guidewire_PandC.

Contatto Global Media

Guidewire logo