Guidewire Software to Announce Fourth Quarter Fiscal 2020 Financial Results on September 2, 2020

SAN MATEO, Calif., 19. August 2020

Guidewire Software, Inc. (NYSE:GWRE), the platform Property & Casualty (P&C) insurers trust to engage, innovate, and grow efficiently, today announced that it will release its financial results for the fiscal quarter and year-end periods ended July 31, 2020 after market close on Wednesday, September 2, 2020. On that day, management will hold a conference call and webcast at 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) to review and discuss the Company’s results for the fourth quarter and fiscal year 2020. A recorded version of this webcast will be available two hours after the call and accessible at http://ir.guidewire.com.

What:

Guidewire Software Fourth Quarter Fiscal 2020 Financial Results Conference Call

When:

Wednesday, September 2, 2020

Time:

2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET)

Live Call:

(877) 705-6003, Domestic

(201) 493-6725, International

Replay:

(844) 512-2921, Passcode 13708659, Domestic

(412) 317-6671, Passcode 13708659, International

Webcast:

http://ir.guidewire.com/ (live and replay)

The webcast will be archived on Guidewire’s website for a period of three months.

Guidewire ist die Plattform auf die Schaden- und Unfallversicherer setzen, um zu interagieren, zu innovieren und effizient zu wachsen. Wir kombinieren digitale Lösungen, Kernsysteme, Analytics und KI um unsere Plattform als Cloud-Service anzubieten. Ende unseres Geschäftsjahres 2019 hatten mehr als 380 Versicherer weltweit Guidewire im Einsatz - von Start-ups bis hin zu den größten und komplexesten Unternehmen.

Weitere Informationen finden Sie auf www.guidewire.de und auf Twitter: @Guidewire_PandC.