Guidewire Software to Announce First Quarter Fiscal 2018 Financial Results on November 29, 2017

FOSTER CITY, 16 noviembre, 2017

Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), a provider of software products to Property & Casualty insurers, today announced that it will release its first quarter fiscal 2018 results for the period ended October 31, 2017 after market close on Wednesday, November 29, 2017. On that day, management will hold a conference call and webcast at 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) to review and discuss the Company’s results for the first quarter. A recorded version of this webcast will be available two hours after the call and accessible at http://ir.guidewire.com.

What: Guidewire Software First Quarter Fiscal 2018 Financial Results Conference Call When: Wednesday, November 29, 2017 Time: 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) Live Call: (800) 289-0438, Domestic (323) 794-2423, International Replay: (844) 512-2921, Passcode 9517261, Domestic (412) 317-6671, Passcode 9517261, International Webcast: http://ir.guidewire.com/ (live and replay)

The webcast will be archived on Guidewire’s website for a period of three months.

Sobre Guidewire

Guidewire es la plataforma en la que las compañías de seguros generales confían para comunicarse, innovar y crecer de manera efectiva. Combinamos digital, core, el análisis y la inteligencia artificial en nuestra plataforma como servicio en la nube. Más de 400 aseguradoras, desde nuevas empresas hasta las más grandes y complejas del mundo, funcionan con Guidewire.

Como socio de nuestros clientes, evolucionamos continuamente para garantizar su éxito. Estamos orgullosos de nuestro historial de implementación sin igual, con más de 1,000 proyectos completados con éxito, respaldados por el equipo de I + D más grande y el ecosistema de socios más amplio de la industria. Nuestro marketplace tiene cientos de aplicaciones que aceleran la integración, localización e innovación.

Para obtener más información, visite nuestro sitio web www.guidewire.fr. Síguenos en Twitter: @Guidewire_PandC.