Guidewire to Announce First Quarter Fiscal 2022 Financial Results on December 2, 2021

Guidewire will release its financial results for the fiscal quarter ended October 31, 2021 after market close on Thursday, December 2, 2021.
SAN MATEO, Calif., 18 novembre 2021

Guidewire (NYSE: GWRE), the platform P&C insurers trust to engage, innovate, and grow efficiently, today announced that it will release its financial results for the fiscal quarter ended October 31, 2021 after market close on Thursday, December 2, 2021. On that day, management will hold a conference call and webcast at 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) to review and discuss the Company’s results for the first quarter fiscal 2022. A recorded version of this webcast will be available two hours after the call and accessible at https://ir.guidewire.com/.

What:

Guidewire First Quarter Fiscal 2022 Financial Results Conference Call

When:

Thursday, December 2, 2021

Time:

2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET)

Live Call:

(877) 705-6003, Domestic

(201) 493-6725, International

Replay:

(844) 512-2921, Passcode 13725080, Domestic

(412) 317-6671, Passcode 13725080, International

Webcast: https://ir.guidewire.com/ (live and replay)

The webcast will be archived on Guidewire’s website for a period of three months.

Guidewire Software

Guidewire è la piattaforma su cui le compagnie d'assicurazione del ramo danni (P&C) fanno affidamento per coinvolgere, innovare e crescere in modo efficiente. Combiniamo digitale, processi di core business, analisied IA al fine di fornire la nostra piattaforma sotto forma di servizio cloud. Più di 450 compagnie d’assicurazione, dalle start up a quelle più grandi e complesse al mondo, si avvalgono di Guidewire.

Siamo orgogliosi dei nostri successi senza precedenti, con più di 1.000 progetti, supportati dal team di ricerca e sviluppo ed dal nostro ecosistema di partner di settore più grande in assoluto. Il nostro marketplace fornisce centinaia di applicazioni che accelerano integrazione, localizzazioneed innovazione.

Per maggiori informazioni, visita il sito www.guidewire.it e seguici su Twitter: @Guidewire_PandC.

Contatto Global Media

Guidewire logo